Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

 

Зіваки

 

Мета: розвиток уваги, довільності поведінки.

Порушення: гіперактивність, ЗПР.

Вік: 3-4роки.

Кількість: 10 і більше осіб

Опис гри: діти стають в коло, і йдуть в певну сторону. По сигналу, вони розвертаються , хлопають в долоні 3рази і йдуть у іншу сторону.

 

Клубочок

Мета: розвиток комунікативних навиків.

Порушення: тривожність, аутичність, ЗПР

Вік: від 4років.

Кількість:група.

Опис гри: діти сідають в напівколо. Дорослий  стає в центрі, і ,намотавши на палець нитку, кидає дитині клубочок і запитує про що-небудь. Дитина ловить клубочок, намотує на свій пальчик, відповідає на питання і задає своє, передаючи клубочок наступному гравцю.

 

Ау !

Мета: розвиток інтересу до ровесників, слухового сприймання.

Порушення: тривожність, ЗПР

Вік: 3-4роки.

Кількість: 5-6 осіб.

Опис гри: одна дитина стоїть спиною до всіх інших. Вона «загубилась». Хтось з дітей гукає їй: «Ау!» . Дитина має відгадати, хто її гукає.

 

Пальці – звірі добрі, пальці – звірі злі

Мета: розвиток емоційної сфери, комунікативних навиків..

Порушення: агресивність, гіперактивність, аутичність.

Вік: 3-4роки.

Кількість: будь-яка

Опис гри: діти уявляє, що їх пальчики – добрі кішечки, злі мишки, добрі вовчики, злі зайчата і т.д.

 

Змійка

 

Мета: розвиток координації рухів, уміння діяти разом.

Порушення: тривожність, агресивність

Вік: 3-5роки.

Кількість: 10 і більше осіб.

Опис гри: обирають «голову» змійки, тримаються один за одним. «Голова» біжить по певній  траєкторії, роблячи різкі повороти і закручуючи «змійку». Виграють ті, хто найдовше протримається у «змійці».

 

 

 

Квіти

Мета: розвиток впевненості в собі, стимулювання прагненя до лідерства, розвиток спостережливості.

Порушення: аутичність, тривожність, агресивність.

Вік: 3-5роки.

Кількість: група

Опис гри: одна дитина грає на музичному інструменті, інші слухають. Одночасно дорослий , заховавшись за високим предметом мебелі, починає піднімати квітку. Коли музика стихає, квітка перестає рости, при швидкому ритмі вона починає рости швидше.

 

Динозаврики

Мета: зняття негативних переживань, зняття тілесних зажимів

Порушення: аутичність, тривожність, агресивність

Вік: 3-5роки.

Кількість:6-7.

Опис гри: діти , уявляючи себе «динозавриками», роблять страшні вирази обличчя, високо стрибаючи, бігають по залу і голосно кричать.

 

Поварята

 

Мета: розвиток комунікативних навиків, почуття приналежності до групи.

Порушення: тривожність, аутичність, агресивність, ЗПР.

Вік: від 4років.

Кількість: група.

Опис гри: діти встають в коло – це «тарілка». Потім домовляються, що вони будуть готувати . Кожний придумує, ким він буде. Ведучий оголошує назву інгредієнтів. Названий встрибує в  коло, наступний компонент бере за руку першого.

 

Маленький привид

Мета: від реагування гніву

Порушення: тривожність, аутичність, агресивність

Вік: різний вік

Кількість: група.

Опис гри: « Діти зараз ми з вами будемо грати в маленьких добрих привидів. По моєму хлопку ви будете робити рухи привидів і страшенним голосом кричати «У-у!».якщо буду хлопати тихо, ви будете гудіти тихо; якщо буду плескати голосно – ви будете лякати один одного голосними звуками.

 

Апельсин

Мета: навчання дитини керувати своїм гнівом , зниження особистісної тривожності.

Порушення: тривожність, агресивність.

Вік: від 4-8років.

Кількість:група.

Опис гри: діти лежать на спині. Ведучий просить їх уявити, що в правій руці апельсин. «Зажміть його в кулак і вижимайте всі соки (8-10с).

«Розіжміть кулачок, відкотіть апельсин. Ручка тепла, м`яка, відпочиває..»