Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

Чи справді дитина лівша? Визначення мануальної асиметрії

Завдання 1. Відкривання коробочки.
Дитині пропонується кілька коробочок.
- Знайди фішки в одній із коробочок.
Ведучою рукою дитина відкриває, виймає, закриває.

Завдання 2. Гра з м’ячем.
Тенісний м’яч кладуть на стіл перед дитиною і просять якнайточніше метнути в ціль кілька разів.


Завдання 3. Вирізання ножицями.
Дитині дають листівку, ножиці та пропонують вирізати по контуру малюнок.
Коли завдання виконане, просять повторити іншою рукою. Результати порівнюються.

Завдання 4. Нанизування бісеру.
Пропонується нанизати бісер (чи ґудзики) на голку з ниткою. Ведучою при цьому вважається та рука, яка активніша, незалежно від того, в якій руці голка.

Завдання 5. Маніпуляції з тюбиком.
Дитині дають завдання: відкрутити і закрутити 2 – 3 тюбики. Ведуча рука та, що крутить кришечку.

Завдання 6. Розв’язування вузликів.
Пропонують розв’язати кілька легко зав’язаних вузликів із шнурка невеликої товщини. При цьому ведуча рука розв’язує вузлик.

Завдання 7. Конструювання.
Із набору кубиків дитина складає машинку, будиночок чи щось інше. Якою рукою дитина частіше бере, складає, поправляє кубики, - та рука і є ведучою.

Завдання 8. Це запитання до батьків: чи є у дитини родичі-лівші?
За результатами спостережень заповніть таблицю:
Номер
завдання провідна ліва рука провідна права рука Дві руки
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Всього:
Ліворукою буде вважатися дитина, у якої в колонці “провідна ліва рука“ більше плюсів. Якщо дитина однаково добре володіє і правою, і лівою рукою, то вибір руки для письма буде визначатися не тільки тим, якою рукою вона малює чи пише, а й тим, яка якість малюнку чи письма.