Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

Знімаємо напруги дітям перед виступом

Результат пошуку зображень за запитом "кульбабка"

Вправа «Кульбабка»

Педагог пропонує уявити перед собою кульбабку: не жовту, квітучу, а ту, що одцвіла і стала білою і пухнастою. За допомогою довготривалого плавного видиху педагог пропонує дітям погріти, полоскотати, розворушити кульбабку.

 

Вправа «Уяви свою перемогу»

Важливо запропонувати закрити очі і уявити вдалий кінець змагань. Бажано розповісти це у дрібницях. Не те, як це проходитиме. А те, як це закінчиться.

Результат пошуку зображень за запитом "червоні предмети"

Вправа «Червоні предмети»

 

Знайди і порахуй червоні предмети у приміщенні.

Вправа «Позіхання»

Педагог пропонує дітям уважно дивитися на нього, набирає повітря і позіхає. Потім рекомендує спробувати дітей на аналогічну дію.

Вправа «Аромат радості»

Педагог пропонує дітям разом вдихнути аромат радості: «Приготуйте свої носики, задеріть їх догори. Починаймо!» Педагог демонстративно, чутно втягує повітря – робить це поволі, з насолодою, усміхаючись.Вправу можна виконати кілька разів.

Результат пошуку зображень за запитом "мяч"

Вправа «Здувся м`яч»

За вказівкою педагога діти глибоко вдихають повітря. Потім педагог показує жест, який зображає прокол м`яча. В цю мить усі учасники якомога повільніше видихають повітря на звук «ш-ш-ш»

Результат пошуку зображень за запитом "пароплав"

Вправа «Пароплав»

Педагог звертається до дітей із проханням скласти перед собою долоньки рупором, піднести їх до рота. Після цього перетворює всіх на пароплав. Запитує: «Чий пароплав найдовше гуде?» Діти намагаються якомога довше густи за допомогою довготривалого плавного видиху.

Результат пошуку зображень за запитом "сопілочка"

Вправа «Невидима чарівна сопілочка»

Педагог запрошує дітей пограти на невидимій чарівній сопілочці чарівну мелодію. Для цього педагог пропонує дітям взяти у руки невидимі сопілочки – прикласти з`єднані між собою пальці лівої і правої руки до рота.Завдання спробувати видувати повітря тонесеньким потоком і грати на ньому пальчиками. Кілька разів повторити.

Вправа «Гладимо щічки»

Педагог пропонує дітям погладити свої рум`ясненькі щічки пальчиками, адже щічки дуже люблять, коли їх торкаються пальчиками. Педагог виконує рухи згори до низу, потім по колу за сонцем, поті по кола проти сонця. Аналогічні рухи виконують на лобі.

Вправа «Невидима водичка»

Педагог запрошує дітей умитися невидимою водичкою щастя. Для цього треба підставити ручки під невидимий струмочок щастя. Педагог складає дві долоньки разом, утворюючи таким чином своєрідний ківш і пропонує дітям умитися. Діти відтворюють процес умивання — виконують паралельні кругові рухи руками вліво-вправо, починаючи з центра лоба і закінчуючи на підборідді. Вправу повторюють кілька разів.

Результат пошуку зображень за запитом "дощик»"

«Пальчиковий дощик»

сі підносять пальчики до щічок, пальчики мають ледве їх торкатися. Наступний елемент гри — пальчики швиденько «бігають» по щічках, ледве їх торкаючись.

Вправа «Роздуті ніздрі»

Діти повільно вдихають повітря широко розкритими ніздрями. На видиху ніздрі повертаються у звичне положення. Під час наступного виконання вправи (її виконують до чотирьох разів), темп вдиху уповільнюється, після чого дихання нормалізується.

Пов’язане зображення

Вправа «Віяло»

Усі розкривають по черзі ліве, праве або обидва «віяла», функцію яких виконують широко розставлені пальці рук. Вказані рухи виконуються одночасно з розкриванням рота і підняттям догори брів. Можливе вигукування звуку «О!».

Вправа «Щічки усміхаються»

Педагог пропонує дітям навчити їхні щічки усміхатися. Педагог усміхається, затримує усмішку на кілька секунд, потім «ховає» її, після цього повторює дії ще кілька разів. Діти повторюють.

Вправа «Не сиди»

Необхідно встати із «зачаклованих чаклуном» стільчиків. А позбавитися чар можна тільки так — повільно ходити залою у будь-якому напрямі (хто куди хоче) мовчки, і тримати вказівного пальця перед ротом, наче промовляючи звук «тсс».

Результат пошуку зображень за запитом "орел летит"

Вправа «Орлята»

Педагог перетворює дітей на птахів, які готуються до польоту. Згодом діти-орлята злітають і, вільно обираючи траєкторію руху, неквапливо граційно літають по кімнаті, а наприкінці (через 5–6 секунд) сідають у «гнізда» (на вільні стільці).

Результат пошуку зображень за запитом "Дзеркальце"

Вправа «Дзеркальце»

Діти стають обличчям до педагога, який пропонує їм стати «дзеркалом». Діти піднімають руки до рівня грудей і повертають долоні назустріч долоням педагога. Педагог починає виконувати довільні рухи руками, а діти, виконуючи роль «дзеркала», відтворюють жести і рухи педагога в тому ж ритмі.

Вправа «Моргайко»

Педагог просить дітей уважно подивитися на нього і відтворити рух його вій, тобто, моргнути за ним. При цьому педагогу ліпше підняти брови якнайвище. Темп виконання вправи поступово прискорюється. З кожним наступним морганням додається усмішка. Варіантом цієї флеш-гри є додавання до моргання цокання язиком у єдиному ритмі.

Вправа «Пузько»

Педагог із серйозним виразом обличчя говорить дітям про те, що зараз буде дуже складна вправа. Потім дає установку стати прямо, вирівняти спини, підняти руки над головою, потягнутися догори, поворушити пальчиками і зробити видих. І тут зненацька починає ласкаво лоскотати дітей по черзі, промовляючи слово «Пузько!».

Результат пошуку зображень за запитом "Хоботок"

Вправа «Хоботок»

Діти перетворюються на невідому тваринку з хоботком. Хобот утворюють так: губи витягують максимально вперед, рухають носом. Такий рух змінюють усмішкою. Обидва рухи виконують по черзі кілька разів.