Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora


До вашої уваги пропонуємо книги, які містять ігри, вправи, терапевичні казки для дітей різного віку і спрямовані на розвиток абсолютно різноманітних сфер психіки. Ігровий матеріал можна використовувати як в груповій так і в індивідуальній роботі.

психогимн1. Алябьева Е.А. Психогимнастика в детском саду

У книзі представлена методика організації психогімнастики за двома напрямками, дано два комплекси занять для дітей дошкільного віку. Представлений матеріал допоможе освоїти методику проведення психогімнастики як ефективного методу психопрофілактики та психокорекції.

 

 

кравцова2. Кравцова М.М. «Дети изгои. Психологическая работа с проблемой»

Практично в будь-якому класі, будь-якій дитячої або підлітковій групі зустрічаються діти, яких не приймають однолітки. Книга присвячена аналізу саме цієї проблеми. Автор характеризує дітей групи ризику – тих, хто може в першу чергу потрапити в число тих, кого не приймають і тих , хто може стати зачинщиками гонінь. У книзі викладені рекомендації, наведені заходи профілактики та конкретні програми роботи з дітьми-ізгоями а також з класом, де є такі діти.

кузнецова3. Кузнецова А. «Лучшие развивающие игры для детей от 1 до 3 лет». У книзі запропоновано безліч захоплюючих ігор, націлених познайомити малюка у віці від 1 до 3 років в цікавій формі з навколишнім світом, почати розвивати його увагу, пам’ять, спостережливість. Все це згодом буде впливати на правильність мови, словниковий запас, кмітливість і на здатність робити аналіз. Крім занять для розумового розвитку автором також запропоновано безліч ігор для фізичного розвитку малюка.

 

минаева

4. Минаева В. М. «Развитие эмоций дошкольников. Занятия. Игры»

Даний посібник допоможе у вивченні і розвитку емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку. Системна робота з використанням ігор та занять сприятиме зміні погляду дитини на світ і ставлення до оточуючих, усвідомлення і контролю власних емоційних проявів.

 

ткачР.М. Ткач – «Сказкотерапия детских  проблем»

Казкотерапія, коригуюча поведінку і настрій дитини, є одним з найбільш обережних і приємних методів виховання. Слово фантазії засвоюється надовго, тому що містить приховане навіювання. Головне, щоб казка мала відповідний алгоритм, точно спрямований на вирішення конкретної проблеми, що враховує канали сприйняття дитини і, звичайно, її інтереси.

Книга розкриває секрети психологічної допомоги дітям від 3 до 10 років. Автор просто і докладно передає дбайливим батькам і початківцям психологам знання, приклади та рекомендації для вирішення багатьох проблемних ситуацій за допомогою терапевтичних казок.

 

ушакова5. Ушакова О. С. «Развитие речи детей 3-5 лет»

У книзі розглянуто проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку молодшої та середньої груп. Пропонуються методичні рекомендації щодо організації освітньої діяльності. Розглянуто вікові особливості розвитку мовлення дітей 3-5 років. Матеріал занять допоможе викликати у дітей інтерес до мови, сприятиме розвитку уяви і логіки, мовної активності.

 

ушакова 26. Ушакова О. С. «Придумай слово». До збірки увійшли цікаві ігри та вправи для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Даний ігровий матеріал сприяє збагаченню словникового запасу, практичного освоєння граматичних норм російської мови, розвитку зв’язного мовлення. У роботі представлений ігровий матеріал для дітей 2-7 років. Книга складається з чотирьох розділів. У першому розділі пропонуються ігри та вправи для дітей 2-3 років, в другому – для 3-4 років, в третьому – для 4-5 років і в четвертому – для дітей 5-7 років. На початку кожної глави дасться характеристика вікових особливостей мовного розвитку дитини і обґрунтовується необхідність використання ігор та вправ. Ігри, спрямовані на розвиток зв’язного мовлення, вчать дитину описувати предмет, називаючи його ознаки, якості, дії: складати сюжетний розповідь про іграшку по картинці або по серії картинок, міркувати , пояснювати.

фоппель7. Фоппель Клаус «Как научить детей сотрудничать? Психологические игры и упражнения. Часть 1Часть 2,Часть 3,  Часть 4. Це збірка психологічних ігор та вправ. Вона адресована психологам, педагогам і всім дорослим, які дбають про психічне здоров’я дітей, про їхній емоційний досвід, про необхідне кожній людині уміння будувати конструктивні відносини з іншими людьми і позитивно ставитися до себе. Проведення подібних ігор з дітьми молодшої школи сприяє розвитку їх «емоційного інтелекту» і допомагає педагогу створювати в класі дружню атмосферу взаємодопомоги , довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним і з учителем.

p-O9rJGVEwM8. Хухлаева О.В. Практические материалы для работы с детьми 3-9 лет

Дана книга – збірка психологічних процедур (вправ, ігор і казок), які спрямовані на те, щоб допомогти дітям 3-9 років зрозуміти себе, стати впевненішими, налагодити стосунки з оточуючими, знизити свою тривогу. Описані процедури можуть використовуватися в групових заняттях з дітьми або на індивідуальних зустрічах.
У книгу включена також програма психологічної роботи з дытьми 5-9 років, тобто вихованцями старших груп дитячих садків та учнями 1-2 класів школи. Це – тренінгова програма, яка може бути використана як в корекційних, так і в психопрофілактичних цілях. Вона включає в себе роботу з емоціями, самосвідомістю і рольовою поведінкою дітей.
Книга містить ілюстрації, які можуть бути використані в роботі з дітьми. Адресована психологам, педагогам, батькам.

хухлаева8. Хухлаева О. В. «Лабиринт души. Терапевтические сказки»

У книзі представлені терапевтичні казки, призначені для психологічної допомоги дітям від 3 до 15 років. Терапевтичні казкові історії, написані спеціально для дітей і орієнтовані на конкретні проблеми – це розмова з дитиною про психологічні труднощі на її власній мові.Такі історії допомагають дітям знаходити вихід зі складних ситуацій, витримувати будь-які удари долі; з їх допомогою дорослий може краще зрозуміти дитину.

кузнецова 29. «Лучшие развивающие игры для детей от 3 до 7 лет».Тут ви знайдете цілий арсенал захоплюючих, веселих ігор і вправ для дітей від 3 до 7 років з урахуванням вікових особливостей. Книга допоможе батькам і вихователям осмислено і ефективно, у легкій ігровій формі розвивати логічне мислення, мову, моторику, кмітливість і фантазію дитини, її творчі здібності, вміння спілкуватися з однолітками і дорослими. Особливе значення в останніх розділах приділяється підготовці до школи.

 

чистякова10.Чистякова М.И. – Психогимнастика

У посібнику викладено оригінальну методика розвитку та комплексної корекції різних сторін психіки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Узагальнюючи свій багаторічний досвід, автор пропонує читачам курс спеціальних ігрових занять, спрямованих на вдосконалення у дітей уваги, пам’яті, уяви, емоцій, моральних уявлень; дає методичні вказівки щодо проведення цих занять.