Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

Основні етапи:

1.Тілесні вправи, що даватимуть відчуття опори. Це можуть бути короткі ігри із:

  • різкими діями,
  • тупанням ногами,
  • плескання руками,
  • вигукування різних звуків,
  • штовханиною,
  • руйнуванням (рвати газети),
  • кидання чого-небудь тощо.

2. Завдання, які актуалізують страх. Дитина має вербально або невебально проявити свій страх, дати йому ім`я.

  • Малюємо страх;
  • Психомалюнок "Що мені страшне сниться?"
  • Психомалюнок "Чого я боюся?"
  • Питання типу: Що це за страх? Як він виглядає? Як саме лякає? Що хоче від дитини?

3.Корекція страху. Дитина має або символічно знищити свій страх, або перетворити його на безпечний предмет.

  • знаходимо слабкі сторони страху
  • з`ясовуємо, що ще подобається цьому страху
  • можемо пожаліти, нагодувати, подружитися з ним.

4. Посилення Я самої дитини.