Основні етапи:
1.Тілесні вправи, що даватимуть відчуття опори. Це можуть бути короткі ігри із:
- різкими діями,
- тупанням ногами,
- плескання руками,
- вигукування різних звуків,
- штовханиною,
- руйнуванням (рвати газети),
- кидання чого-небудь тощо.
2. Завдання, які актуалізують страх. Дитина має вербально або невебально проявити свій страх, дати йому ім`я.
- Малюємо страх;
- Психомалюнок "Що мені страшне сниться?"
- Психомалюнок "Чого я боюся?"
- Питання типу: Що це за страх? Як він виглядає? Як саме лякає? Що хоче від дитини?
3.Корекція страху. Дитина має або символічно знищити свій страх, або перетворити його на безпечний предмет.
- знаходимо слабкі сторони страху
- з`ясовуємо, що ще подобається цьому страху
- можемо пожаліти, нагодувати, подружитися з ним.
4. Посилення Я самої дитини.