Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

ОСНОВНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1.Не сприймайте дитину  маленькою. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це з позитивним забарвненням : «Який ти в нас уже великий, ми нaвiть можемо довірити тобі помити посуд» .

2.Визначте загальні інтереси в вашій сім’ї. 3.Залучайте дитину до  економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (Наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той і інший товар)

4. Не лайте, а тим більше - не ображайте дитину в присутності сторонніх. На скарги з боку навколишніх вiдповiдайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо  на цю тему».

5. Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з  нею конфліктні  ситуації, що виникли з однолітками та   дорослими. Щиро цікавтеся  думкою дитини, тільки  так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію. 

6. Вiдповiдайте  на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес  ніколи не згасне.

7. Дивіться на світ очима вашої дитини.  Бачити світ очима іншого - основа для взаєморозуміння.

8. Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, вiдповiдайте: «Вийде обов'язково, тільки потрібно ще раз спробувати. Формуйте високий piвень домагань. I caмі вipтe, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом,  усмішкою, ласкою й нiжнiстю.

9. Не сваріть дитину за промахи та невдачі в школі, інакше незабаром вона просто не захоче туди йти.

10. Не будуйте ваші  взаємини з дитиною на заборонах. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу.

11.Розповідайте малюкові про школу, про свій дитячий шкільний досвід.

12.Щодня цікавтеся, що нового довідалася дитина в садочку.

13.Познайомте дитину заздалегідь зі школою, учителькою та майбутніми однокласниками.

14. У кожної дитини свій темперамент, потреби, інтереси, симпатії, антипатії, поважайте її неповторність.

15. Ставте перед дитиною реальні завдання. Спрямовуйте її, допомагайте, однак в жодному разі не підганяйте.

16. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику. Це допоможе їй опанувати письмо. Для цього слід багато різати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати тощо.

17.Забезпечуйте умови для повноцінної гри дитини. Гра – це провідна діяльність дитини, її «робота». Видатний психолог Л.Виготський зазначав: «Що ліпше дитина грається, то ліпше вона підготовлена до навчання».

18. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, потрібності, поваги), оскільки людина, енергія якої пригнічена загальними проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.