Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

Заняття № 2
Мета: виховання впевненості в собі

Привітання
Рефлексія попереднього заняття
Вправа «Дзеркало»
Мета: підвищення активності дитини, зниження тривожності
Психолог і дитина стають один навпроти одного, і дитина починає повільно виконувати різноманітні рухи, а психолог їх повторює. Потім вони міняються ролями. При цьому спочатку психологу треба виконувати найпомітніші рухи, потім приєднувати дрібні жести, міміку.
Бесіда «Умів-умію-буду вміти»
Мета: навчання розпізнавати та оцінювати свої емоції та почуття
Дитина намагається згадати якомога більше своїх умінь, які були, які є, які будуть, не повторюючись. Об’єднуємо вміння. Об¬говорення добрих і поганих умінь.
Гра «Розшукай радість»
Мета: виховання впевненості в собі
Дитина називає всі речі, події, явища, які приносять їй радість: справи, які вдається робити добре; улюблені місця; улюблені мультфільми; казки
Малювання «Я люблю більш за все»
Мета: розвиток вміння передавати свій настрій, емоції
Малювання того, що більш за все любить дитина, потім обговорення малюнку.
Вправа «Придумай веселий кінець»
Мета: виховання впевненості в собі
Психолог читає початок дитячої страшної казки. Необхідно придумати смішне продовження і закінчення.
Вправа « Позбавлення від тривог»
Мета: зняття тривоги, неспокою
Психолог: розслабся і уяви, що ти сидиш на чудовій зеленій галявині в ясний сонячний день … Небо осяяне веселкою, і частка цього сяйва належить тобі… Воно яскравіше тисяч сонць … Його промені м’яко і ласкаво пригріває твою голову, проникають в тіло, розливаються по ньому, все воно наповнюється очищаючим цілющим світлом, в якому розчиняються твої засмучення і тривоги, всі негативні думки і почуття, страхи і припущення. Всі нездорові частинки залишають твоє тіло, перетворившись на темний дим, який швидко розсіює ніжний вітер. Ти позбавлений від тривог, ти очищений, тобі світло і радісно!
Рефлексія заняття
Прощання