Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

 

Інтелектуальна готовність:

- планомірність сприймання (спостережливість);

розвинена уява;

- уміння орієнтуватись у просторі та часі;

розвинене наочно-образне мислення (уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити їхню подібність і відмінність);

- розвинена дрібна моторика (володіння олівцем, ручкою, ножицями, навички малювання);

- добра пам'ять;

- уміння  виконувати словесні інструкції;

        Мотиваційна готовність:

- вираженість пізнавальних інтересів;

- намагання засвоїти роль школяра (бажання ходити до школи), прийняття системи вимог, які ставлять школа та вчитель.

Емоційно-вольова готовність:

- уміння керувати своєю поведінкою;

- збереження працездатності протягом одного уроку і протягом навчального дня;

- емоційна стійкість ( регуляція емоцій);

- довільна регуляція уваги;

- уміння стримувати свої імпульси (наприклад, не перебивати інших під час розмови );

- уміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля.
      Комунікативна готовність:

- бажання спілкуватися з дорослими і дітьми;

- здатність до особистісного контакту з дорослими (на противагу ситуативному), однолітками;

- уміння встановлювати контакти з учителем;

- уміння виконувати роботу разом;

- збереження відчуття дистанції.