Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

Заняття № 1
Мета: налагодження контакту з дитиною, формування адекватної самооцінки

Привітання
Вправа на знайомство «Моє ім’я»
Мета: налагодження контакту
Дитина на¬зиває своє ім’я, говорить як її називають рідні.
Вправа «Що я люблю»
Мета: формування впевненості у собі, вміння розпізнавати свої потреби, емоції, почуття
Дитина говорить, що вона любить з їжі, одягу, у що любить грати і т. д.
Вправа «Піраміда любові»
Мета: встановлення позитивного емоційного настрою
Дитина прикладає долоньки до серця й говорить про всіх, кого вона любить. На-приклад, — маму, тата, бабусю, дідуся, сестричку, братика, собачку, котика, вихова-тельку тощо.
Вправа «Я вмію»
Мета: створення позитивної атмосфери.
Психолог говорить певну фразу, а дитина плескає в долоні, якщо вона вміє ро¬бити те, про що говорить ведучий.
Вправа «Я дарую тобі»
Мета: виявлення позитивних рис особистості дитини
Психолог і дитина робить будь-який уявний подарунок одне одному. Наприклад, це може бути острів в Індійському океані, букет польових квітів, нова квартира і т. д. Так як цей подарунок уявний, необхідно докладно його описати. При цьому можна ще зробити комплімент чи сказати щось приємне. Володар подарунка висловлює свою думку про те, наскільки він задоволений «придбанням», і підкреслює деталі, що особливо його вразило і порадувало, використовуючи будь-яку форму висловлювання, наприклад: «Мені сподобався твій подарунок, особливо …», «Твій подарунок дуже несподіваний, я ніколи не отримувала нічого подібного … » тощо.
Рефлексія заняття
Прощання